Splash Pro 1.4.1 پخش کننده صوت و تصویر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار Splash Pro 1.4.1  یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.




DFX Audio Enhancer 9.303 نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

 این برنامه با بالا بردن کیفیت فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان، تجربه ی موسیقی گوش دادن شما را متحول میکند. این برنامه کیفیت صدای ویندوز مدیا، رادیوی اینترنتی، و سایر فایل های صوتی را افزایش میدهد.

با DFX شما قادرید فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان را به حالت صدای استریوهای گرانقیمتی که در محیط های ویژه استفاده میشوند در بیاورید. بسیار راحت میتوانید عمق استریو، و صوت خود را تنظیم کنید و و یک صدای بم و فوق العاده “پر پشت” تولید کنید.



Songbird 1.8.0 نرم افزار پخش و مدیریت آهنگ‌ها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


برنامه‌ی Songbird توسط شرکت موزیلا عرضه شده که پیش از این برنامه‌های دیگری مانند مرورگر موفق فایرفاکس را عرضه کرده بود. مشابه فایرفاکس، در این برنامه هم امکان نوشتن افزونه و اضافه‌کردن پوسته وجود دارد. در حال حاضر تعداد زیادی افزونه برای این برنامه نوشته شده که می‌توانید با توجه به نیازتان از آن‌ها استفاده نمایید. کسانی که با برنامه‌ی iTunes  محصول شرکت Apple کار کرده باشند متوجه تشابه محیط Songbird با iTunes خواهند شد. اما امکانات جانبی Songbird آن را از برنامه‌های مشابه متمایز می‌سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Songbird 1.8.0:
- قابلیت اضافه‌کردن آهنگ‌ها از کامپیوتر یا iTunes
- ساخت Playlist که به صورت خودکار با توجه به آهنگ‌هایی که گوش می‌دهید آپدیت می‌شود
- پشتیبانی از بیش از ۲۵ زبان مختلف
- قابلیت انتخاب از میان هزاران پوسته‌ی برنامه
- پشتیبانی از تعداد زیادی از فرمت‌های رایج
- امکان مرور وب با قابلیت‌هایی نظیر بوکمارک و مرورکردن صفحات با استفاده از تب‌ها
- آپدیت خودکار
- مدیریت آهنگ‌ها به صورت کتابخانه‌ای
- برقراری ارتباط با خدمات سایت‌هایی مانند Last.fm، رادیوی SHOUTcast و mashTape
- قابل اجرا بر روی ویندوز لینوکس و مک
- نصب و راه‌اندازی سریع و ساده
- و ...



AIMP 2.61 Build 583 Final + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار AIMP 2.61 Build 583 Final یکی از بهترین ترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش فایل های صوتی می باشد که قادر است تا از تمامی فایل های موسیقی که در فرمت های صوتی مختلف قرار دارند پشتیبانی کند و در محیطی بسیار زیبا اقدام به پخش آنها نماید. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files , Add Folder , Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به پخش آنها نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایلهای صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد زیرا اکثر پلیر های زیبا و پر کاربرد دارای حجم های بسیار زیادی هستند و مدت زمان اجرای آنها بسیار طول می کشد اما این پلیر با این امکانات فوق العاده دارای حجم مناسبی است.